24 Nisan 2013 Çarşamba

Kumaş boyama






Gerek Dİ Bahçesinin işleri gerekse yapmakta olduğum çeşitli denemeler blogumdan biraz ayrı kalmama neden oldu. Bugün sizlere kumaş boyama ile ilgili yaptığım denemelerden örnekler vereceğim. Son derece kolay ve zevkli olduğunu siz de göreceksiniz. Örneklerde göreceğiniz gibi çeşitli şekillerde değerlendirebilirsiniz. Ben iki tane yastık ve duvara asılabilecek 2 pano yaptım. Çeşitlendirmek mümkün. İstediğiniz desen ve renkte çalışabilirsiniz. Ben pamuklu kırık beyaz kumaş tercih ettim. 

Yapım aşamalarına örnek için yazının devamını okuyabilirsiniz
























Yapım Aşamaları: 
1) İstediğiniz bir deseni çizin veya yazıcı ile kağıda bastırın.
2) Kopya kağıdına deseni çıkartın.
3) Karbon kağıdı kullanarak deseni kumaşa geçirin.
    4) İstediğiniz renklerde deseni kumaş boyası ile boyayın.







Öneriler:
1) Açık renkleri önce boyarsanız daha rahat çalışıyorsunuz.
2) Kontur yapmak isterseniz tüm boyama bittikten sonra yapın. Hataları kapatmak daha kolay oluyor.

3) Gerek yastıklar için gerekse panolar için çalışırken ben önce kumaş parçalarına boyama yaptım. Daha sonra ana objeye dikiş makinası ile diktim. Bu yöntem, herhangi bir boyama hatasının tüm projeyi bozmasını engellemek açısından yararlı olabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.